Gyvas pokalbis (live chat) – dar vienas būdas padėti smurto aukoms

Gyvas pokalbis (live chat) – dar vienas būdas padėti smurto aukoms

Dabar nukentėjusieji galės bendrauti su konsultantais tiesiogiai. Specializuotos kompleksinės pagalbos centrų (toliau – SKPC), veikiančių visoje Lietuvoje ir teikiančių pagalbą nukentėjusiems nuo smurto artimoje aplinkoje, internetiniame puslapyje www.specializuotospagalboscentras.lt įdiegta pokalbių internetu (live chat) programa.

Nuo šiol, su SKPC susisiekęs asmuo pagalbą, apimančią konsultavimą, informavimą, emocinę paramą, teisinę bei psichologinę pagalbą ir kt., gali gauti sau priimtinu būdu: telefonu, el. paštu arba pradėjus pokalbį internetu darbo dienomis nuo 9 val. iki 17 val. arba palikti žinutę ne darbo metu.

Įdiegti dar vieną pagalbos gavimo būdą SKPC centrai nusprendė atsižvelgdami į ypač paaštrėjusią smurto artimoje aplinkoje problematiką kelis mėnesius trukusio karantino laikotarpiu, kuomet visame pasaulyje pagalbą smurto aukoms teikiančios organizacijos skaičiavo šimtais procentų išaugusius smurto atvejus. Ne išimtis ir Lietuva. Galima tik įsivaizduoti, ką turi išgyventi artimo smurtą patiriantis asmuo, kuris negali išeiti iš namų ir yra priverstas nuolatos būti su smurtautoju.

SKPC specialistams pradėjus teikti pagalbą pokalbiais internetu paaiškėjo, kad tai buvo teisingas sprendimas – net nepradėjus viešinti šios galimybės jau buvo besikreipiančių moterų, kurios pačios atrado pokalbių internetu galimybę.

Pradėti pokalbį su konsultantu:

https://www.specializuotospagalboscentras.lt/